dijous, 26 d’abril del 2012

El divendres el tindrem entre nosaltres!!!

"Luisito"
Per fi i desprès de molts dies sense poder apropar-se a les Casernes, un dels veterans més veterans dels veterans del Club Pati Vilanova, i que ha passat per tots els equips de veterans del club, aconseguint la temporada 2006-2007 el Campionat de Catalunya de Veterans, aconseguida a Castellar del Vallès, guanyant a les semifinals al Mollet B, i a la Final al C.P. Vilafranca, on llavors jugaven en Gaby Cairo, Lluis i Xavi Segarra i en Tino Martínez (actualment components dels VETEBARÇA). Ens acompanyarà durant el derby del Club entre els dos veterans vilanovins en el partit que es disputarà demà a la nit "en el viejo pavellón".

Esperem que cap impediment d'última hora eviti que el Lluis pogui compartir un partit amb els seus companys veterans, que li oferiran un gran espectacle, esportiu i competitiu.

Va per tu!! Sempre veterà!! Sempre un bon amic!!!

3 comentaris:

  1. M'en alegro molt q el lluis ja estigui bé. Es una molt bona noticia.
    Per part meva no podré ser al derby d'aquesta nit ja q com vaig comentar estic als campionats de catalunya aleví amb el meu equip. Tant de bo tinguem sort nosaltres com els meus companys veterans. Ánims i a disfrutar!!!

    BONA SORT

    Torru.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Torru a les 22h els nens no juguen escapa't de Vilaseca i vine, nanoooo!! Si no vols que tinguis sort en el Campionat!!

      Elimina
    2. si em kedo a sobar a vilaseca!! es una putada baixar per després tornar a pujar!! em sap greu pero aquest cop no puc. Ja m'explicaras com ha anat!!
      Sort!!

      Elimina

Arxiu del blog